Polonus, narodowy przewoźnik autokarowy będący jednocześnie operatorem
Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia oraz właścicielem innowacyjnego
systemu sprzedaży biletów Dworzec Online zachęca do korzystania z
biletomatów. Nowoczesne urządzenia cieszą się rosnącą popularnością
wśród podróżnych oferując przy tym możliwość szybkiego i bezpiecznego
zakupu biletu bez konieczności stania w kolejce do okienka kasowego.
Biletomaty w 2019 roku odnotowały aż 125% wzrostu sprzedaży w porównaniu
do ubiegłego roku.
Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom pasażerów korzystających z naszego
dworca, którzy bilety na swoją podróż chcą kupować szybko, wygodnie i
bezpiecznie. Odnotowujemy rosnące zainteresowanie korzystaniem z
zainstalowanych w hali głównej nowoczesnych biletomatów. W minionym roku
sprzedaż była o ponad 125% wyższa niż rok wcześniej. – mówi Piotr
Pogonowski, Dyrektor Zarządzający Polonus.
Polonus w oparciu o stworzony przez siebie system do zarządzania dworcem
oraz sprzedażą biletów Dworzec Online uruchomił w hali głównej Dworca
Autobusowego Warszawa Zachodnia dwa biletomaty. Umożliwiają one szybki
bezgotówkowy zakup biletów na połączenia realizowane przez ponad 300
przewoźników współpracujących z platformą DworzecOnline.pl.
W 2019 roku sprzedaż w samoobsługowych biletomatach wzrosła o 125%
względem roku 2018. Sukces tego kanału sprzedaży sprawił, że Polonus
planuje jego dalszy rozwój.
Podróżni korzystający z tej formy zakupu biletu zgodnie przyznają, że
najbardziej cenią szybkość, z jaką można przejść przez cały proces
zakupu, włącznie z płatnością kartą. Biletomat służy także jako
punkt informacyjny gdzie można sprawdzić godziny odjazdu oraz trasę
planowanej podróży. Oprócz języka polskiego oferuje także dostępność w
języku angielskim oraz ukraińskim.
Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia to najważniejszy punkt na
komunikacyjnej mapie Warszawy i Mazowsza oraz jeden z najważniejszych
węzłów przesiadkowych w kraju. Z jego usług korzysta rocznie ponad 3,3
miliona osób, którzy korzystają z ponad 135 tysięcy odjazdów autokarów
na kursach krajowych i zagranicznych. Sprawdzające się tutaj rozwiązania
sprzedażowe mogą być z powodzeniem wprowadzone w całej Polsce.